preloader
دکتر بختوری ؛ متخصص جراحی مغز و اعصاب

دکتر بختوری ؛ متخصص جراحی مغز و اعصاب

  • خانه
  • -
  • جراحی ستون فقرات
  • -
  • دکتر بختوری ؛ متخصص جراحی مغز و اعصاب
دکتر بختوری ؛ متخصص جراحی مغز و اعصاب
  • زمانی که بیماری در خصوص مغز و اعصاب رخ می دهد، مهارت پزشک و متخصص جراحی مغز و اعصاب بارها بیشتر از هر معالجه و جراحی دیگری، تعیین کننده خواهد بود. بارها در بحث های پزشکی از پزشکان پنجه طلایی شنیده ایم که بدخیم ترین تومورها را درمان کرده و اعمال جراحی مغز و قلب را به شکلی باورنکردنی به موفقیت ختم کرده اند. دکتر بختوری متخصص جراحی مغز و اعصاب دارای گواهی نامه جراحی نورواندوسکوپی تومور قاعده جمجمه تهران- ایران و جراحی اندوسکوپیک و کم تهاجمی ستون فقرات روستوک – آلمان بوده و در راستای سلامتی هموطنان ایرانی، تاکنون گام های بزرگی برداشته است.

    در ادامه با ما همراه باشید تا زمینه فعالیت تخصصی دکتر بختوری را بهتر بشناسیم.

    دکتر بختوری

    دکتر بختوری در زمینه جراحی مغز و اعصاب فعالیت داشته و تاکنون عمل های جراحی سنگین و موفقی را پشت سر گذاشته است. این پزشک حاذق از بهترین متخصص های جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات است که در زمینه های زیر خدمات پزشکی و جراحی خود را ارائه می کند:

    • جراحی قاعده جمجمه
    • جراحی صرع و تشنج
    • جراحی عروق مغزی
    • نورواندوسکوپی تومور مغز و هیپوفیز
    • جراحی های پیچیده ستون فقرات
    • تومور نخاع

    هر یک از اعمال جراحی فوق با توجه به ناحیه هدف، انجام شده و البته پس از تشخیص به صورت دقیق شکل انجام و روش انجام آن توسط پزشک تعیین خواهد شد.

    دکتر بختوری

    دکتر مهرداد حسین زاده بختوری در تهران متولد شده و دوران تحصیلات خود در دبیرستان را در دبیرستان خوارزمی تهران گذراند. وی تحصیلات دانشگاهی را در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز کرده و تخصص خود در جراحی مغز و اعصاب را در بیمارستان لقمان حکیم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دریافت کرد. همین طور وی به عنوان متخصص جراحی مغز و اعصاب در بیمارستان دی، بیمارستان عرفان نیایش و بیمارستان فجر مشغول به کار بوده است.

    14 روش درمان دیسک کمر + آموزش تصویری ورزش های دیسک کمر

    این پزشک حاذق از روش های نوین جراحی مغز و اعصاب و تکنیک های روز دنیا در این زمینه، استفاده کرده و طبق گفته خود ایشان، همیشه برای حفظ جان و سلامتی بیماران خود، سایه به سایه و گام به گام با دانش روز پزشکی جهان، همراه است.

    این چیزی است که از تمام جامعه پزشکان انتظار داریم تا یک قدم از دانش روز پزشکی جهان دور نبوده و در حفظ جان بیماران خود، ذره ای از خط مقدم، عقب تر نایستند.

    خوشبختانه جامعه پزشکی ایرانی در تمامی برهه ها، به بهترین شکل ایفای نقش کرده و همیشه در خط مقدم دفاع از جان هموطنان ظاهر شده اند.

    برای دریافت وقت مراجعه جهت معاینه حضوری نزد دکتر بختوری متخصص جراحی مغز و اعصاب، می توانید با مراجعه به وب سایت، رزرو وقت آنلاین گرفته و به راحتی زمان مراجعه خود به مطب را از پیش تعیین کنید. برای این منظور، اینجا کلیک کنید.

    آدرس مطب: تهران، سعادت آباد، بین چهار راه سرو و بلوار شهرداری، خیابان ریاضی بخشایش، جنب بیمارستان عرفان، کوچه 17، پلاک 81، طبقه 4، واحد 12

    تلفن های تماس: 26742011 ، 26742033، 26742066

    همین طور شما می توانید دکتر بختوری را در اینستاگرام به آدرس صفحه instagram.com/Drbakhtevari دنبال کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    ارسال دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سیزده − 4 =